Lessons 5 form

Урок №1
ТЕМА: ЗНОВ ДО ШКОЛИ
Підтема: Осінь. Пори року.
 Мета:  Відпрацювати лексичний матеріал теми в усному мовленні.
Повторити граматичний матеріал: вживання Present Simple та структури there is (are).
Практикувати учнів в аудіюванні.
Продовжувати формувати навички усного мовлення.
Удосконалювати техніку читання.
Тренувати учнів у письмі.
Виховувати любов до природи.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
Greeting and Aim
1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.
Тeacher: Good morning, dear pupils! Our topic today is «The Seasons. Autumn». By the end of the lesson you will be able:
—   to listen to the text about autumn and talk about it;
—   to memorize some poems about autumn;
—   to show how you prepared your Home Reading task.
      2. Введення в іншомовну атмосферу.
Тeacher: Do you remember the rhyme «Autumn leaves». Let us recite it all together.
Учні разом повторюють римування, що вони заучували на попередньому уроці.
AUTUMN LEAVES
Yellow, red and green and brown
See the little leaves come down.
Dancing, dancing in a breeze,
Falling, falling from the trees.
 II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Listening Comprehension       
1. Аудіювання. Впр. 1 (с. 20).
Pre-Listening Activity. Етап підготовки до слухання тексту.
Тeacher: Now you are going to listen to a text about autumn. There are two expressions I’d like to explain to you. The first is: «The night is as long as the day» i. e. the day lasts 12 hours and the night — 12 hours. It happens two times a year on the 23rd of September and on the 23rd of March. And «rather cold» is translated as «доволі холодно».
2) While-Listening Activity. Прослуховування тексту і виконання впр. 1 (с. 20).
а) Учні самостійно читають запитання впр. 1 (с. 20).
Тeacher: Read the questions on page 20 before listening to the text.
б) Учні прослуховують текст з голосу вчителя.
AUTUMN
Summer is over and autumn begins. During autumn the weather is bright and most days the sky is blue. The days become shorter and the nights longer. OnSeptember 23rd the day’s as long as the night. It is not so warm now. You can’t swim in the river or lake, because the water is rather cold. But you can go boating or have a picnic near a river on a sunny autumn day.
In September leaves begin to change their colour into yellow and red. In October the forests are very beautiful. In November it often rains.
Autumn is a nice season. It brings tasty fruit and vegetables.
3) Post-Listening Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Учні відповідають на запитання впр. 1 (с. 20)
б) Учні за бажанням переказують текст з опорою на запитання. Клас доповнює перекази однокласників.
Writing                                                                       
2. Практикування учнів у писемному мовленні. Впр. 4 (с. 21).
Один з учнів пише вправу на дошці, інші — у зошитах, потім вони звіряють з написаним на дошці та ланцюжком читають по одному реченню. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Speaking                                                                    
3. Тренування у мовленні за темою:
1) Впр. 5 (с. 21).
Вчитель декламує вірш, потім учні читають по одному куплету.
2) Впр. З (с. 20).
Учитель знайомить учнів з англійським прислів’ям Everything is good in itsseason («На все свій час»). Учні разом повторюють за вчителем приказку, далі вчитель пропонує за бажанням повторити її самостійно.
Home Reading
4. Контроль розуміння змісту тексту для домашнього читання        «TheWizard of Oz».
1) Teacher: Did you like the story «The Wizard of Oz»? How long did it  take you to read    it? Let us check how you understood it.
Учитель проводить вікторину. За кожну правильну відповідь на запитання, учні отримують один бал.
Teacher: Whom did we meet in the story? (Dorothy, Toto, the Wizard of Oz, the Lion, the Scarecrow, the Tin Man.) Now tell me, please, who thought:
—   he was a coward (the Lion);
—   he had no brain (the Scarecrow).
Let us read now how the Wizard of Oz helped them all.
2) Читання по черзі вголос тексту на с. 159.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework  
1. Домашнє завдання.
1) Впр. 2 (с. 20), прочитати текст, відповісти на запитання.
2) РЗ, впр. 1—7 (с. 12—13), учитель пояснює учням, як робити календар.
Summarizing       
2. Підведення підсумків уроку.
Оцінювання роботи учнів.
Тeacher: You worked well today. You have got your marks for listening comprehension, doing exercises, discussing the Home Reading text, reciting poems. Before saying Goodbye I want you to remember the two proverbs that we had at our lesson today: Everything is good in its season and There’s no place like home.


Урок 2
5 клас
ТЕМА: ЗНОВ ДО ШКОЛИ
Підтема: У таборі відпочинку.
Мета:  Ознайомити учнів з новим лексичним матеріалом теми.
Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.
Удосконалювати техніку читання.
Навчати учнів під час роботи з текстом знаходити певну інформацію.
Виховувати в учнях почуття взаємодопомоги.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting and Aim 1. Привітання     і повідомлення теми та мети уроку.
Вивчення вітального римування, що записане на дошці.
Тeacher: Good morning, dear pupils.
Children: Good morning to you.
Teacher: I’m glad to see you. How are you?
Children: We have got spirit. Yes, we do.
     We have got spirit and what about you?
Teacher: I’ve got spirit too. So let’s start our work.
Учитель звертає увагу учнів на речення We have got spirit — «Ми у гарному настрої».
Тeacher: Dear pupils! Today we’ll go to Kid’s Camp to learn what children do there.
 II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Check on homework
1. Перевірка домашнього завдання.
РЗ, впр. 4 (с. 10).
Учні за викликом учителя читають свої  твори.
Reading                                          
2. Подання тексту для читання. Впр.   1 (с. 18).
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
Тeacher: Do you remember Mr Blake and Greenwoods Kid’s Camp, children? We read about them two years ago. Today we are going to read and discuss the text about another Kid’s Camp. You will work in groups. But first let us do one exercise.
РЗ, впр. 1 (c. 10).
Учні усно виконують вправу. Вони співвідносять дії людей з обставинами місця. Учитель перевіряє правильність виконання вправи. Key: 1с; 2d; 3а; 4b.
2) Reading. Читання тексту.
а) Робота учнів у групах.
Учитель поділяє учнів на три-чотири групи й у кожній з них призначає лідера (leader) — учня, який добре навчається, він повинен допомагати членам своєї групи, якщо у них виникають труднощі під час читання. Учитель повинен націлити учнів на те, що у групі всі приязні (friendly) і готові допомогти (helpful).Час для читання — 5—7 хв.
б) Читання тексту.
Учні працюють у групах, читають текст по черзі. Учитель у разі необхідності надає допомогу.
в) Post-Reading Activity. Перевірка розуміння змісту тексту.
Впр. 2—4 (с. 19).
Учні в групах усно виконують завдання, потім лідери кожної з них читають виконані вправи. Учитель обирає кращу групу за результатами перевірки.
Speaking
3. Тренування учнів в усному мовленні.
1) Впр. 5 (с. 19).
Два-три учні за бажанням виступають з усними повідомленнями: розповідають про відпочинок у дитячому таборі.
2) РЗ, впр. 2 (с. 10).
Учні самостійно виконують вправу (заповнюють анкету), потім у парах читають свої анкети один одному.
3) РЗ, впр. 3 (с. 11).
Учні ставлять запитання до тексту, потім ланцюжком відповідають на них.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework  
1. Домашнє завдання.
Впр. 1 (с. 18), прочитати текст і написати про своє вигадане перебування вKids Camp.
Summarizing
2. Підведення підсумків уроку.
Тeacher: Your homework for the next lesson is to study the text «Kid’s Camp: A Summer of Fun» and imagine that you were there last summer. Write what you did there. Use the Past Simple.
Учитель читає учням розповідь про свій відпочинок у таборіщоб вони могли використати її під час виконання домашнього завдання як зразок.


Комментариев нет:

Отправить комментарий